Dostava in vračila

Dostava

Pakete pošiljamo s paketno službo GLS ali Pošto Slovenije. V primeru plačila po povzetju (Pošta Slovenije) vam kurir zaračuna tudi 1% vrednosti oziroma najmanj 0,96€. GLS tega stroška odkupnine ne zaračuna. Vse izdelke odpošljemo isti delovni dan, če je naročilo oddano do 14h in imamo izdelek na zalogi. Naročila prejeta po 14h bodo poslana naslednji delovni dan. Cena poštnine je ne glede na količino artiklov enaka in znaša 4.50€ za uporabo paketne služeb GLS in 5.50€ za uporabo paketne službe Pošta Slovenije, razen če ni navedeno drugače (brezplačna poštnina).

Vračila

Vsak kupljen izdelek lahko vrnete ali zamenjate tako, da nas obvestite na email: [email protected] in izdelek enostavno pošljete nazaj na sedež podjetja (z primernim dopisom iz katerega je moč razbrati identiteto vračitelja).

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Sporočilo mora poslati na [email protected]. Kupec bo dobil potrditveno email sporočilo, da je bil odstop od pogodbe sprejet. V sporočilu o odstopu mora kupec navesti: Ime, priimek in naslov kupca, naziv in šifro izdelka. Morebitne želje po izbiri drugega izdelka. V 30 dneh po odstopu od pogodbe mora kupec blago vrniti na naslov ponudnika. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga. Ponudnik bo kupcu vrnil celotno kupnino najkasneje v 14 dneh po vrnitvi blaga na naslov ponudnika. Kupec mora blago vrniti nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, kot ga je prejel, razen če je bilo blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške bomo kupcu obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Potrošnik mora blago vrniti na naslov: Catena d.o.o., Pesnica pri Mariboru 42a, 2211 Pesnica pri Mariboru, Slovenija.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blago, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V skladu z navedbo iz 5. odstavka 43.d člena ZVPot podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne priloži dokazila, da je blago poslal nazaj.