Pogoji poslovanja

Catena.si je spletna trgovina podjetja Catena d.o.o.. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.

Izdelki, ki so na voljo v maloprodajnih trgovinah, so po večini na voljo tudi v spletni trgovini, kjer nakupe stimuliramo z dodatnim popustom in akcijskimi ponudbami. Navedene spletne cene veljajo izrecno za spletne nakupe. Zaloge artiklov v spletni trgovini ne pomenijo tudi zaloge v maloprodajnih trgovinah. V svoj spletno prodajni program vključujemo tudi izdelke, ki v maloprodajnih trgovinah niso na voljo.

Kontakt

Če potrebujete kakršne koli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaje naročil, spletni dostavi, uporabi spletne strani ali vračil blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: [email protected]

Cene

Redna cena označena ob artiklu, je cena posameznega artikla v naših spletni poslovalnici. Vse cene so z 22% DDV. Cene klimatskih naprav z osnovno montažo so z 9,5% DDV. Velja le, če je naročnik fizična oseba z uporabno površino stanovanja ali hiše manj kot 120m2 oz. 250m2, po 2. točki 41. člena ZDDV-1.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (preko elektronske pošte oziroma spletne trgovine). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.

Akcijske oziroma promocijske cene s kuponi veljajo samo ob uporabi kupona, ki je naveden v akciji. Če ima stranka s tem težave, smo vedno na voljo preko telefona ali elektronske pošte, da stranki pomagamo pri zaključku nakupa. Vračila denarja oziroma kakršnokoli izigravanje pri ne vpisu kode za popust ne odobravamo. Če koda za popust ni vpisana pri naročilu oziroma stranka nas ni na nikakršen način obvestila, da bi želela kodo koristiti, popust ne bo odštet.

Prijava

V spletno trgovino Catena.si se ni potrebno prijavljati. Če želite opraviti nakup, morate izpolniti točne podatke ob oddaji naročila. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Catena.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Naročanje

Catena d.o.o. lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu.

Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. V tem sporočilu so informacije o nastanku naročila in povezava do spletnega mesta, kjer je shranjena ponudba v elektronski obliki. Podane so tudi povezave za hiter dostop do spletnih mest, kjer so kupcu na voljo vse informacije o njegovih pravicah ter informacije o ponudniku.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
  • bistvene značilnosti blaga
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Po določbi 43.d. člena ZVPot mora potrošnik blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih (30) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti (Catena d.o.o., Malečnik 155/a, 2229 Malečnik) ali na kontaktni e-naslov [email protected]

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Priložen mora biti račun.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blago, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V skladu z navedbo iz 5. odstavka 43.d člena ZVPot podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne priloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Stvarna napaka

Pravice iz naslova stvarne napake. 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja samo pri prodajalcu, priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestilo o napaki in jo natančno opisati. Prodajalcu pa omogočiti da stvar pregleda.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu na TRR. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-3 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi, vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povpraševanje o artiklu, dobavni rok sporočili po enem izmed vaših kontaktov.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe. Ponudnik lahko izbere poljubnega izvajalca dostave, če se s tem ne spreminjajo dogovorjeni pogoji.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV.

Cene na ponudbi veljajo 8 dni.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani ali pokazani tretjim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla svojega e-poštnega naslova.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja Catena d.o.o., Malečnik 155/a, 2229 Malečnik oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku podjetja Catena d.o.o.

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

Reklamna sporočila prejemate, če ste se registrirali v naši spletni trgovini. Prejemanje le teh lahko vedno prekličete.

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati

REKLAMACIJE, PRITOŽBE IN INFORMACIJE

V primeru reklamacije ali dodatnih informacij v povezavi s storitvami Catena d.o.o., nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte [email protected], ali pa nam pišite po pošti na naslov:

Catena d.o.o.
Malečnik 155/a
2229 Malečnik

ID za DDV: SI21075883
Transakcijski račun: SI56 0451 5000 2569 068 odprt pri NKBM d.d.

Telefon: 02 473 23 20
E-pošta: [email protected]

Reševanje morebitnih sporov s podjetjem je na izvensodni način možen na podlagi Zakona o alternativnem reševanju sodnih sporov. Podjetje v skladu z določbo 3. odstavka 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS, Uradni list RS, št. 81/2015) ni določilo nobenega izvajalca.

Prenesi pogoje poslovanja na trdi disk.